everythinghorzes

Släktkalas.

Publicerad 2013-02-03 16:09:14 i Okategoriserat,

Hej!
 
Var ju först på resturang igår viloket var supermega gott, dcok så beställde jag ett glas vatten i slutet och när vi fick notan visade det sig att ett glas vatten med en liten citronbit i kostade 20KR!!! 
Var ju sedan på bio (det kommer en recension på den snart) sedan åkte vi hem vid tolv tiden.
 
Idag så har jag endast tagit det lungt, sett på taken 2 (som var typ den bästa filmnen jag någonsin sett) och även haft släktkalas för min syster.
Resten av dagen ska jag fortsätta att inte göra någonting har inga läxböcker med mig så plugga kan jag inte dock så ska jag blogga masssor och rensa lite kläder !
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela