everythinghorzes

Skridskoåkning och ridning.

Publicerad 2013-02-28 20:08:52 i Okategoriserat,

Hej på er!
 

Åkte skridskor hela förmiddagen och det var jättekul eftersom vi var alla 6:or gjorde dock jätteont i fötterna i slutet men det är inte så konstigt ;)
 
Var sedan och red Toto. Det gick jättebra och vi jobbade med att få dom lösgjorda genom att göra slutor och serpentiner och Totot var jätte samarbetsvillig och snäll.
 
Nu så ska jag ta ett långt bad med gossip girl och sedan måste jag göra spanskaläxan och fixa med kaninerna så det kommer nog bli en lång kväll, men det är fredag imorgon så det gör inget.
 
Jag 'är ledsen att ullared haulen inte kommit upp men jag och videofyme är inga bra sammarbetspartner så det går sådär, men jag ska försöka så håll ut!
 

/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela