everythinghorzes

Shopping.

Publicerad 2013-02-15 20:53:00 i Okategoriserat,

Hej, om jag ska vara ärlig så var det lite skönt att ha en dag helt utan bloggning tror det kan vara bra ibland så man blir motiverad igen.
 
Gick upp rätt tidigt och åkte in till stan med mamma, hittade massa fint köpt mest jeans eftersom det behövde fyllas på lite i förrådet.
Åt sedan på macdonalds och åt go fika. När vi var klara där så åkte vi till en liten häst butik där det är blandat med begangnde saker och nya saker där så lämnade vi in lite urväxta ridkläder och hämtade ut pengar från tidigare saker vi lämnat in som blivit sålda.
 
Sedan åkte vi och köpte kaninmat. När vi kom hem var det bara att byta om snabbt för vi hade en bokad spinningtid.
Nu har jag precis tagit en dusch och kollat lite på glee och snart så ska vi äta tacos namnam !
 
/Olivia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela