everythinghorzes

Q/A.

Publicerad 2013-02-12 11:39:21 i Svar på kommentar.,

Jag har precis kastat min dator för jag andvände den aldrig och den tog bara upp plats i mitt rum.
Men när jag bloggar och så brukar jag andvända pappas och mammas dator typ som är en stationär som står i arbetsrummet där nere. Vet faktiskt inte exakt vad den heter men de är en HP iallfall :)
Jag tycker den är jättebra och snabb!
 
Om jag hade fått välja hade jag helst köpt en mac men 15 000 :- är väldigt mycket pengar för en dator när de ändå finns datorer för en billigare summa som är lika bra. Men en mac hade inte varit fel ;)
 
Hoppas du fick svar på din fråga /Olivia.
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2013-02-12 16:29:22

Kikade precis in här. Jättefin blogg!

Postat av: :) original

Publicerad 2013-02-14 00:39:39

sno inte min smiley i namnfältet haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela