everythinghorzes

Powerwalk.

Publicerad 2013-02-11 11:43:59 i Okategoriserat,

Hej, om ni känner mig rätt hade ni säkert trott jag skulle säga godmorgon också men jag har faktiskt varit uppe sen 9.
 

Ställde klockan på 09:00 igår och tog mig upp även fast det inte var så lätt. Fixade direkt hos kaninera och sedan var jag ute på en powerwalk i nästan 1 timme gick sedan raka vägen till ICA och köpte kiwi och hallon som jag skulle ha med i min goa frukost.
 
När jag kom hem bytte jag om till mys kläder och fixade iordning en jättegod frukost med hallon och kiwi och lite vanilj youghurt på toppen.
 
Snart kommer Greta hit och vi har inga speciella planer faktiskt ska kanske in till stan och fika lite senare.
 
Ha en bra dag alla goa människor !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela