everythinghorzes

Planering.

Publicerad 2013-02-10 22:47:25 i Okategoriserat,

Imorgon är det tekniskt sett första dagen på lovet så jag tänkte visa er i en bild på hur mitt lov kommer se ut än sålänge, kommer såklart ändras lite men detta är ungefär.
 
 
 
Man ser typ inte vad det står så jag skriver det också.
 
Måndag:Vara med Greta
Tisdag:Hoppträning på Borka
Onsdag:Kanske tjejkväll hos Felicia Ons-Tors
Torsdag:Hoppträning med Coolman
Fredag:Gymma, fika och shopping med mamma på stan. Kanske bio också
Lördag:Hoppninf/uteritt på Pongo beror på om de är isit annars dressyr och kanske vara med en kompis
Söndag:Gymma och förbreda allt för skolan+plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela