everythinghorzes

Onsdag.

Publicerad 2013-02-13 19:44:16 i Okategoriserat,

Kom nyss hem ifrån bion och det var seriöst en av de bästa filmerna jag någonsin sett !
Och eftersom Ebba ville ha en reccension så kan jag göra de sen ;)
 
Nu så har jag precis städat min systers rum för det såg helt kaos ut och jag får panik när de är stökigt och jag vet hur mycket hon älskar att ha ett städat rum när hon kommer hem så nu komme hon bli glad när hon kommer hem från val thorens.
 
Nu kom pappsen precis hem med thai mat, namnam !
 
/Olivia
 
Bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela