everythinghorzes

Onsdag 2012-02-06

Publicerad 2013-02-06 07:27:00 i Okategoriserat,

Godmorgon alla goa och morgonpigga människor som hinner läsa detta innan skolan haha!
 

Idag är det Onsdag och vi har en hyfsat kort dag i skolan, skönt!
Efter skolan ska jag plugga lite historia och spanska och sedan så ska jag och mamma till hööks.
Ska lämna in en jacka som gick sönder på direkten typ och sedan ska jag kolla på deras nya JH kollektion och de sakerna jag länkade i inlägget om hööks nya kollektion :)
 
Återkommer senare ifall jag köpt något eller så, hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela