everythinghorzes

Måndag

Publicerad 2013-02-04 20:41:35 i Okategoriserat,

Hej allihopa.
 
Idag efter skolan så satte jag mig och pluggade lite och sedan så åkte jag faktiskt iväg på ett spinning pass. Var sjuuukt jobbigt och svettades som en gris men det var även kul så jag kommer nog göra det fler gånger.
 
Nu har jag precis tagit en dusch och ätit lite, ska snart bänka mig framför top model och sedan måste jag sova för imorgon är det SVENSSKAAA NATIONELLA!
 
Kommer dagens outfit så snart som möjligt! /Olivia
 
Supermodell osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela