everythinghorzes

MÅNDAG

Publicerad 2013-02-25 21:49:36 i Okategoriserat,

Hej på er!

Har inte haft någon tid över idag därför har bloggen fått lida lite.
Alwa blev sjuk stackarn, så jag gick och fikade direkt efter skolan och sedan åkte jag hem.

Åt mat och sedan var jag ute med kaninerna jättelänge, så mysigt.
Pluggade sedan ett tag, förbredde klart inför muntliga svenska nationella.

Nu kollar jag på top model Sweden och imorgon så blir det simning med skolan och sen ska jag hem och plugga spanska och på kvällen är det hoppträning.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: f

Publicerad 2013-02-26 07:26:33

den glassen från mc är så himla god

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela