everythinghorzes

MÅNDAG 18 FEBRUARI

Publicerad 2013-02-18 16:36:53 i Okategoriserat,

Hejhej!
 

Ni anar inte hur svårt det var att gå upp ur sängen imorse var så sjuukt trött verkligen. Det blev inte lättare av att min hals brände vid varje andetag och jag mådde så illa så det kändes som jag skulle kräkas ett tag.
 
Gick iallfall till skolan och ifall det inte blev bättre skulle jag gå hem, men illamåendet försvann och efter lite varm choklad så blev det bättre med halsen men det gör fortfarande ont.
 
Efter skolan har jag legat och sett Eva & Adam med min sjuka syster och sen har jag även hoppat lite med kaninerna men de var inte så himla populärt eftersom det var spöregn och lerigt ute.
Nu så ska jag plugga lite och sen ska jag faktiskt på spinning, kanske inte det bästa med tanke på min hals men bryr mig faktiskt inte just nu.
 
/Olivia
 
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2013-02-18 21:38:43

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela