everythinghorzes

Hoppträning på Coolman.

Publicerad 2013-02-14 21:24:14 i Okategoriserat,

Gick verkligen jättebra idag. Var helt ensam i överstallet så jag var lite försenad och var tvungen att skynda till manegen och i vanliga fall brukar han gå jättelångsamt och man får nästan dra in honom men nu travade han fram och jag var nästan tvungen att springa haha.
 
Vi hoppade på en liten båge i hörnet och sedan skulle man komma på en 2-kombination. Han var jätte pigg och framåt och verkade verkligen tycka det var roligt.
 
Banan
Vi gjorde såklart massa andra övningar som ex. att vi bara red över kombinationen men det var denna övningen vi avslutade med. Start är vid början av det rosa och slutet är på slutet på de blå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela