everythinghorzes

GRYM KVÄLL!

Publicerad 2013-02-16 19:04:55 i Okategoriserat,

Hej på er!
 
Hann inte blogga förut men jag var hos hästarna nästan fyra timmar, skrittade och travade bara lite på Pongo för han halkade runt som bambi på hal is så jag ville inte riskera något.
 
När jag kom hem var jag ute och hoppade med kaninerna lite och sedan tog jag en snabb dusch.
Nu är jag hos Ebba och har varit det typ hela kvällen ska stanna här resten utav kvällen, mys!
 
Har precis ätit en sjukt god middag så nu är jag helt proppmätt men det går säkert att trycka i sig lite godis.
Ha en bra kväll för det ska jag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela