everythinghorzes

Gothenburg horse show 2013

Publicerad 2013-02-08 21:43:00 i Okategoriserat,

Fick snabbt ändra när jag såg att jag hade skrivit 2012 haha !
 

Snart börjar ju Göteborg horse show eller snart och snart men i April någon gång. Detta året ska jag ju inte gå exakt alla dagar som förra året men jag ska nog gå 1 eller 2 dagar. Känner mig inte riktigt lika taggad på det iår.
 
Ska försöka gå på en förmiddag eller eftermiddag på showen iallfall och rsten av tiden ska jag gå runt på mässan och träffa och gå med kompisar.
 
Vilka dagar ska ni gå ?
 
Förra årets shopping + en bild från hoppningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela