everythinghorzes

Gästbloggning utav Greta Forslund.

Publicerad 2013-02-11 18:48:36 i Okategoriserat,

Hej jag heter Greta. Jag är tolv år och går i Olivias klass. Vi är bff typ haha. Hon och jag går i samma ridgrupp och hoppspecial. Vi ska på samma ridläger i sommar också bara 118 dagar kvar.
 
Jag har en medryttarponny som heter Simon, han är en korsning jag vet faktiskt inte mellan vilka raser. Jag rider han 3 dagar i veckan. Vi har tävlat någon liten klubbtävling eller så men vi tävlar inte så mycket. Fast vi vann faktiskt den tävlingen vi ställde upp i (Olivia vann också fast i den andra klassen). Han är 25 år och har kommit tvåa i SM i gymkhana med sin ägare, fast det var länge sen.
 
Jag har även en hund som heter Millan. Millan är 5 år gammal och hon är rasen dvärg schnauzer.
 
/Greta Forslund

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela