everythinghorzes

Fredag !

Publicerad 2013-02-01 19:44:00 i Okategoriserat,

Hur skönt är det inte att äntligen få fredag ?
 

Hej förrästen, efter skolan stack jag iväg till gymmet och gymmade i nästan 2 timmar, jätteskönt !
Duschade sedan och har sedan dess tagit det lungt och nu så ska jag ladda ner någon film för jag har sett klart alla PLL avsnitt, buhu :(
 
Kommer lite tips på snygga vårkläder så kika in här snart igen.
 
Ni förstår inte hur mycket jag vill tillbaka till världens bästa land ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela