everythinghorzes

Du är fin som du är !

Publicerad 2013-02-05 19:20:00 i Okategoriserat,

"jag är så himla tjock", "varför är jag så tjock" är olika meningar jag faktiskt hör rätt ofta från oliks håll.
 
Tycker inte folk ska hänga upp sig på vad som står på vågen eller om man inte väger som exakt de står i ordboken. 
Den är en sak om man vill gå ner i vikt p.g.a hälsan alltså att det inte är bra för varken kroppen eller sin själ att väga så men att normala fina människor går runt och säger att dom är feta, är bara irriterande.
 
Det beror oftast på att dom har dålig självkänsla och bara vill dra till sig uppmärksamhet. Tycker ni inte ska gå runt och klaga det finns sånna som har det så mycket värre så tänk till lite innan du öppnar munnen.
 
 

Kommentarer

Postat av: :)

Publicerad 2013-02-05 22:37:30

vad e det för tokar som säger så...

Postat av: :)

Publicerad 2013-02-05 22:39:59

haha jag trodde först att de sa så om dig, men jag fattar nu att de säger så om sig själva´...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela