everythinghorzes

Dag 1.

Publicerad 2013-02-03 13:29:00 i Okategoriserat,

1. En bild på mig + 5 fakta/bekännelser

 

 
*HATAR HATAR HATAR  fisk mår illa bara tanken på fisk usch usch usch!!!
 
*Är jätte mörkrädd, vet inte riktigt varför men jag är rädd att det ska stå någon som gömmer sig i mörkret.
 
*Har sträckt min nacke just nu gör så sjukt ont kan inte röra mig typ
 
*Önskar att jag hade antingen jättelockigt hår eller jätteplatt för just nu är det någontign mitt emellan.
 
*Hatar matte mer än någonting annat, får en klump i halsen bara av att tänka på det LÄNGTAR INTE TILL NATIONELLA I MATTE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela