everythinghorzes

Blogg.se appen.

Publicerad 2013-02-06 18:03:00 i Okategoriserat,

Måste bara uttrycka mina åsikter om blogg.se appen för iphone !

Hatar verkligen blogg.se's app för iphone.
9/10 gånger går det inte att publicera inlägget och det beror inte på dåligt internet eller så.
Tycker verkligen dom borde kosta på sig en bättre app för den är så sjukt dålig.
Det är väl bra för då gör man inte så många fula mobilbloggningar, men i nödfall är det ju bra att ha den men då funkar den ju inte såklart!
 
Så deras app får verkligen en stor fet tumme ner från mig !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela