everythinghorzes

Berättelsen om Pi.

Publicerad 2013-02-02 16:57:36 i Okategoriserat,

Hej !
 
Var ju och imorse på bästa Pongo gcik super bra som ni kanske såg i inlägget nedanför. Blev inget med Lova då hennes pappa eller något sånt blev sjuk men vi får ta det en annan gång bara.
 
Eftersom min syster ska ha tjejmiddag så ska jag mamma och pappa ut på resturang idag igen och sedan ska vi åka och se på bio, ska se på berättelsen om Pi. Den verkar så himla bra och helt undebar så det ska bli jättekul att se den, kan göra en liten recension sen kanske.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela