everythinghorzes

Berättelsen om Pi - recension.

Publicerad 2013-02-03 16:19:15 i Okategoriserat,

Var ju och såg på berättelsen om Pi igår och täntke göra en recension om den.
 
Bion handlade om en pojke som kallades Pi som bodde i Indien på ett zoo. En dag bestämde familjen sig för att flytta och ta med sig djuren på fartyget dom skulle åka med. 
En dag var de helt plötsligt jätte dåligt väder och båten sjönk men Pi hann hoppa i livbåten. När han vaknade nästa dag när han kollade under skynket så satt tigern Richard Parkerc i båten.
 
Filmen var verkligen sjukt bra och man får se hur dom överlever på en liten båt mitt ute på stilla havet.
 
10/10 toast !

Kommentarer

Postat av: Greta

Publicerad 2013-02-04 11:41:45

Din blogg har varit grym under helgen, fortsätt så bff 😘

Svar: Tack ! Love you ♥
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela