everythinghorzes

AW SPORTHORSES COUNTRYCLUB.

Publicerad 2013-02-10 21:45:40 i Okategoriserat,

Som de flesta andra som rider så ska jag på ridläger iår.
 

Förra veckan någon gång så bokade jag och min bästis en vecka på sveriges bästa ridläger, AW sporthorses countryclub. Ska dit V.4 och det ligger nere i Skyrup som ligger i Skåne så det kommer ta 3-4 timmar dit.
 
Ska bli jättekul eftersom jag bara hart hört bra där ifrån och det sägs vara ett jättebra ställe med jättebra tränare.
Hoppas det är värt sitt pris för det kostar över 6000 :- så det är rätt mycket.
 
119 dagar kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela