everythinghorzes

Alla hjärtans dag.

Publicerad 2013-02-14 12:51:10 i Okategoriserat,

Tjenatjena !
Har inga planer idag utan jag ska bara gå runt i pyjamas och städa lite i mitt rum måste även hitta min hårddisk för min kamera är full och det får typ bara plats 100 bilder på USB'n.
Idag är det ingen vanlig dag heller utan alla hjärtans dag, skämta bara det är en helt vanlig dag för mig iallfall ;)
 
Ikväll har jag även hoppträning på Coolman, hoppas det går bra.
 
/Olivia
 
Min och Gretas goa ceasar sallad vi åt på EH i Tisdags !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela