everythinghorzes

5 SAKER JAG MÅSTE GÖRA INNAN JAG DÖR

Publicerad 2013-02-02 17:17:18 i Okategoriserat,

* Lära mig surfa, hur coolt är inte det egentligen ? Det är verkligen ett måste innan jag dör !
 
 
*Det är bara någonting mig man måste göra
 
*Hur romantiskt är inte det egentligen ?
Kollade på LOL igår och blev så sugen på att börja skriva dagbok, tänk att kolla tillbaka på varje liten tanke man hade sedan när man blir äldre. Ska bara hitta en perfekt dagboks-bok först !
 
*Måste verkligen träffa honom någon gång han är typ den snyggaste personen som vandrat på jorden !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela