everythinghorzes

Underbar dag!

Publicerad 2013-04-27 22:41:25 i Okategoriserat,

Åhh har haft världens bästa helg!
Imorse hopptränade jag med Pongo, han var lite tittig men hoppade verkligen fint och duktigt!

Stack sedan hem och duschade sedan åkte jag och Greta till Scandinavium där vi köpte lite saker på mässan. Kollade även på Grand prix hoppningen en tömkptningsdredressyr och dressyr.

Var verkligen skit kul, nu ligger jag hemma hos Greta och ska sova här. Har inga bestämda planer men måste plugga till spanska provet vi har på Tisdag som jag inte ens öppnat boken till!

Aja ska försöka glömma det för en stund och njuta!
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela