everythinghorzes

TILLBAKA.

Publicerad 2013-04-15 15:09:00 i Okategoriserat,

Hejhej!
 

Har fått tillbaka blogg suget och nu är 3/5 nationella avklarat så det är skönt. Ser dessutom att de ändå är rätt många som varit inne här under bloggpausen :)
Idag har vi iallfall varit på ett reningsverk och kollat hur det går till och så, luktade inte direkt jätte fräscht.
 
Har inget speciellt planerat idag förutom plugg till 2 prov vi har denna veckan. Nu ska jag äta lite och blogga ♥
 
/Olivia
Måndags fin med rosett och allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela