everythinghorzes

LÖRDAG

Publicerad 2013-04-20 21:16:31 i Okategoriserat,

Hej på er ♥
 

Har haft en lungn men skön Lördag. Red Pongo i förmiddags och han var helt underbar. Red till havet och galopperade längs stranden och vid vattnet.
Påvägen dit var han lite tittig men inte så farligt och när vi var där så jobbade han jättefint och avslappant ♥
 
Nu ska ja bara äta lite god mat och sedan mysa framför en film, imorgon ska jag vara funktionär för en lokal dressyrtävling vi har på långeberga.
När jag kommer hem därifrån så ska vi äta middag med mormor och morfar.
 
Kommer bli mest tidsinställda imorgon men kanske lite live inlägg om blogg.se appen vill fungera som den aldrig gör.
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela