everythinghorzes

Härlig söndag!

Publicerad 2013-04-21 21:28:13 i Okategoriserat,

Tjenare!
 

Har haft en jätte härlig och rolig söndag. Åkte till stallet runt nio och hjälpte Ewe att fixa Pippi eftersom hon skulle tävla henne. Tror hon fick 55% nånting men vet inte ifall hon blev placerad.
 
Mockade sedan hos Simon och följde med Greta och Simon på en ridtur. Vi red bort till en äng där jag hade ne liten lektion för dom så söta :)
 
Åkte sedan hem, duschade och åt middag med mormor och morfar.
Älskar när man är sysselsatt hela söndagen typ för annars går man bara och deppar och tänker på skolan.
 
Imorgon är det iallfall skola och vi har 2 till nationella denna veckan men de bra är att det är GHS :))
Kommer iallfall ett schema sedan.
 
/Olivia
inte passande bild men whatever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela