everythinghorzes

Fullt upp.

Publicerad 2013-04-16 15:43:00 i Okategoriserat,

Hej på er!
 

Har kompis hem från  skolan precis och sitter nu och äter frysta köttbullar, godaste som finns!
Ska iallfall sätta igång med plugget eftersom vi har prov imorgon och jag har inte pluggat alls till det. Måste även plugga till religionsprov iv har till fredag och en stor spanskaläxa som också är tills på fredag.
 
Nog om det, sen ska jag åka iväg till en ridbutik och kolla lite där får se om jag får med mig något hem. När jag kommer hem ska jag sedan byta om direkt och gå ut och springa en tur med Lova :)
 
Så ser min eftermiddag ut helt enkelt ganska mycket att göra så bäst att sätta igång.
Bästa Borka♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela