everythinghorzes

En dag kvar!

Publicerad 2013-04-25 17:05:50 i Okategoriserat,

Hej.
 

Har haft en helt okej skoldag. Har pluggat spanska nu och ska snart sticka till stallet och rida Pippi ♥
Imorgon är det redan fredag, denna veckan har verkligen gått fort!
 
Min helg ser iallfall ut såhär, 
Fredag; åker in till stan efter skolan och är med Issa, Jossan, My och eventuellt Felicia. Äter sedan på resturang på kvällen.
 
Lödag; Upp tidigt och rida Pongo. Ska plocka fram ett hinder och träna lite på galoppsprång och svängar.
Skyndar sedan hem och fixar iordning mig och åker sedan till scandinavium. Ska gå på mässan med Greta men kanske showen.
 
Söndag; Plugga, ta det lungt (inget direkt planerat?)
 

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2013-04-25 20:21:49

Fin blogg du har!
Kolla gärna in på min blogg! :)
//Thea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela