everythinghorzes

Bästa helgen på året!

Publicerad 2013-04-28 21:53:43 i Okategoriserat,

Då va den roligaste helgen på året över.
 

Haft en helt underbar helg tillbringa fredag på ghs och resturang med underbara vänner. Lördag hoppträna jag bästa Pongo och tillbringade dagen på ghs sov sedan hos Greta. Idag har jag haft hoppträning för Greta och Simon.
 
Sitter nu kallsvettig och försöker trycka i 114 glosor i huvudet+2 kapitel och böja massa verb och skit på spanska.
Har blivit lite bloggning i helgen men nu denna veckan kommer jag inte ha en sekund över. 3 prov och 2 inlämningar.
 
Nu måste jag plugga vidare men hoppas ni haft en lika bra helg som mig!
 
/Olivia

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-28 23:15:29

ass¨å den skolan du går på verkar ha sjuukt mycke läxor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela