everythinghorzes

Ändrade planer!

Publicerad 2013-04-27 08:49:01 i Okategoriserat,

Hejhej!

Som ni såg igår så blev det lite ändrade planer. Åkte in till stan med Issa efter skolan där vi mötte My och Jossan.

Sedan gick vi till en mysig pizzeria och åt och pratade. Vi gick sedan vidare till Scandinavium och gick och kollade lite på mässan.
Gick sedan på showen och såg på bloggkampen vilket var väldigt kul då jag gärna hade velat se den.
Blev också glad att Linn vann då jag läser hennes blogg och hon verkar mest värdig för Tyra hade ju dessutom en häst som redan gått Stockholm horse show.

Det var iallafall kul att se. Runt elva tiden åkte jag och Issa buss hem.
När vi väntade på torget mötte vi ett gäng poliser eller volontär poliser. Som fick runt där så folk skulle känna sig trygga.
Vi stog typ och prata med dom dom halvtimme och dom va skit snälla. Sedan så följde de med oss hem med bussen haha :)

Nu har jag ätit bytit om och ska springa iväg till Pongo, Ingen vila direkt.
Ska hoppträna på Pongo och Greta ska kolla på så de blir säkert lite bilder.

Sen bär det av till Scandinavium idag igen :)

Ha en bra helg!
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela