everythinghorzes

Måndag.

Publicerad 2012-09-03 20:28:59 i Okategoriserat,

Hej,segade mig igenom hela skoldagen blöö är redan skoltrött illa.

Sen åkte jag hem och kollade på film och halv sov,sen fick jag ta tag i alla läxor jag dragit ut på och gjorde allihop matte,religion,no,hemkunskap sen jobbade jag lite extra i matteboken då jag låg efter,okej haha gjorde 3 tal.

När allt var klart så gick jag ut och sprang och det var faktiskt rätt skönt att bara dunka musik och rensa tankarna.
Nu har jag käkat,dushar och nu så blir det Robinson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela