everythinghorzes

Torsdag - 8 November.

Publicerad 2012-11-08 15:15:36 i Okategoriserat,

Hejhej alla söta läsare,har precis kommit hem efter en jobbig skoldag med prov och massa annat.
 
Tänkte berätta lite om dagens planer,ska nu gosa ner mig med god mat i soffan efter det ska jag fixa med kaninerna och ikväll blir det barbacka hoppning på Grand.
Får se hur det går eftersom jag aldrig ens hoppat han med sadel men det ska nog gå bra.
 
Någonstans mellan det ska jag försöka plugga någon timme också eftersom vi har läx-förhör  på 15 länder och huvudstäder imorgon + massa spanska glosor.
 
Men vi hörs senare /Olivia
 

Miss Dubai  ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela