everythinghorzes

Tisdag - 27 November.

Publicerad 2012-11-27 21:47:34 i Okategoriserat,

 
Hejhej,har inte gjort något speciellt idag hade IUP-samtal och spanska prov sedan så slutade vi vid tre tiden.
Åkte sedan hem och gjorde typ ingenting,nu ska jag iallfall fixa lite inför skolan sen ska jag lägga mig tidigt för jag är jättetrött och imorgon är det matte prov.
 
Imorgon så ska jag och mamma kanske åka till cubus flyttrea och sen så ska jag se ifall vi kan åka och köpa en klocka,har velat ha en klocka jättelänge ch har äntligen hittat en snygg.
Isåfall kommer en video på det jag köpte och tröjan jag köpte när jag var på torget igår,ciiiiiaoo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela