everythinghorzes

Så jävla arg !

Publicerad 2012-11-23 14:39:05 i Okategoriserat,

Är så sjukt jävla arg för att vår skola inte hittar någon spanskalärare som kan ha oss på  tisdagar och eftersom vi har missat så mycket för vi inte har en spanska lärare på tisdagar på det så ska vi gå en timme extra på FREDAGAR !
 
Typ som att vi vill sitta med spanska en timma extra när alla andra har gått och fått helg asssåå är så arg så har lust att slå någonting innan jag gör sönder tangentbordet..:@@@@@@@

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-11-23 17:44:51

Asså det är ju helt sjuk jag tänker fan inte stanna en timme extra ???

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-24 13:09:34

men ni kanske får sovmorgon/sluta tidigt på tisdag istället?

Svar: Ne tyvär är det inte så :( vi har spanska mitt på dagen så vi kan inte sluta tidigare och vi har andra lektioner på morgonen så vi kommer inte få sovmorgon
Olivia skoglund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela