everythinghorzes

Ridning i höstmörkret.

Publicerad 2012-11-18 17:28:49 i Okategoriserat,

Hejhej,kom hem från landet vid två tiden och stack direkt till Lola och har varit där tills nu haha.
 
Mockade och ryktade henne ordentlig+tävttade hennes ben. Sen kom Issa och vi red ett tag på grusplanen,red rätt planlöst men jobbade på att hon skulle lyssna på mig och bli mjuk. 
 
Cyklade sedan hem och nu har jag duschat och ska se klart på "aldrig mer fet" sen ska jag dyka ner i spanskaboken och tillbringa resten av kvällen där. Efter det blir det såklart solsidan,en rätt bra Söndag faktiskt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela