everythinghorzes

Orust.

Publicerad 2012-11-16 21:22:28 i Okategoriserat,

Hejhej,var rätt länge sedan jag satt vid datorn och bloggade känns det som ;)
 
Är nu framme på Orust och ska tillbringa helgen här,inte det roligaste eftersom inte ens några av mina syskon är med men det får gå.
Har precis kollat lite på x-factor och ska snart äta sen ska jag kolla på ted tror jag haha.
 
Eftersom det inte finns någonting att göra här så får det bli en blogg helg,kommer dagens outfit senare som jag gick ut och tog i skogen i spöregnet,allt för bloggen haha.
 
Nu ska jag gå men vi hörsa senare puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela