everythinghorzes

Måndag 5 November.

Publicerad 2012-11-05 21:35:49 i Okategoriserat,

Hej har inte blivit så mycket inlägg idag men har inte haft något intressant att skriva så jag lät bli helt enkelt.

Vi hade endast 3 lektioner och 2 av dom satt vi med våra iup;er på datorerna.
Efter skolan så hängde jag med Ebba,haha ramla i värsta lerbacken fast med nöd och näppe kom inget på mina kläder eller tele.
Nu har jag bara städat mitt rum och sovit framför tv;n.
Imorgon blir det stallet på eftermiddagen,inte säker ifall det är teori men jag tippar på det.

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela