everythinghorzes

Lördag.

Publicerad 2012-11-10 13:34:41 i Okategoriserat,

Hej,gick upp rätt tidigt oh gjorde mig iordning och gick ner till Lolis.
 
Borstade henne ordentligt och skrittade sen iväg till fotbollsplanen där jag red lite dressyr,hon lyssnade jättebra och var pigg och hade öronen frammåt nästan hela passet.
 
Sen skrittade jag hem till mig också fick hon stå och äta massa äpplen och efter de så skrittade jag tillbaka henne och gick hem.
Nu har jag duschat och snart ska jag äta efter det så blir det bio med Greta,vi ska se på bitchkram den verkar faktiskt jättebra !
 
 
 
/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela