everythinghorzes

Lång dag !

Publicerad 2012-11-25 17:13:14 i Okategoriserat,

Hejhej har precis kommit hemifrån stallet,har varit där sedan åtta så jag är rätt död nu om man säger så haha.
 
När jag kom så hjälpte jag Greta att knoppa klart Simon sen gick jag ner till Borka och gjorde iordning honom.
Gick sedan banan och byggde fram och under tiden 2 andra tjejer tävlade Borka så kollade jag lite på de andra som tävlade.
 
Red sedan fram en stund och hoppade fram lite,vågade dock bara hoppa fram ca 3 språng för det var rena gyttjebadet i framhoppnings paddocken.
Sedan var det min tur och det gick verkligen jättebra,han tvekade på ett men jag övertygade honom att hoppa så vi kom över.
 
Mockade och fixade sedan maten och sedan var det prisutdelning,kom etta blev rätt chokad men samtidigt glad !
 
Kommer film på rundan senare ikväll om mobilen vill samarbeta.
 
Vill också bara säga grattis till världens bästa Greta som också kom etta fast i ridskolekategorin !♥
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Greta

Publicerad 2012-11-25 18:08:54

Tack! Grattis på dig själv i ridskolekategorin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela