everythinghorzes

Hemma från Dubai.

Publicerad 2012-11-04 15:35:26 i Okategoriserat,

 
Hej,kom hem från Dubai igår kväll och låg bara och såg på tv resten av kvällen och gick och la mig vid nio haha fast egentligen var det ju tolv eftersom jag var van vid Dubai's tid.
 
Imorse vaknade jag vid tio och åkte direkt till Alingsås och hämtade kaninisarna och idag har jag inte gjort någonting så jag tänkte ta tag i bloggen och börja blogga igen efter bloggpausen.
 
 
Så nu är det slut på bloggpausen och ska hitta någon som kan göra en snygg design till mig.
 
Kommer en video på vad jag köpt i Dubai så snartsom möjligt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela