everythinghorzes

Grym dag // Lördag 24 November.

Publicerad 2012-11-24 21:12:00 i Okategoriserat,

Hejhej dagen har verkligen gått i ett och det känns som jag precis vaknade,haha.
Kan iallfall berätta lite kort om min dag.
 
Gick upp vid 8 snåret och käkade och bytte om sedan så gick jag till Lola och borstade henne ordentligt.
Red sedan igenom henne på grusplanen och övade på att hon skulle vara alert och lyssna på mig,skrittade sidan av en liten stund i skogen.
 
Sprang sedan hem och duschade + fixade mig sedan bar det av till julbazaren och det var rätt kul vår klass fick sålt över 6000 på bara lite blommor så det är rätt gött.
Efter julbazaren så stack jag och Greta hem till henne och åt sedan åkte vi till stallet.
Mockade först åt Simon och tog in honom sedan var vi tvungna att diska han vatten hink för de var massa fågelskit i den..
 
Sedan kom  Charlotte och då så putsade vi i typ över en timme haha,gjorde rent sadel,träns,skor hjälmen m.m
Resten av kvällen rengjorde vi hästarna,schamponerade,klippte,knoppade och putsade på dom :)
 
Det var typ min häktiska dag kom hem för ca 1,5 timme sedan så är rätt trött,ska äta nu sen ska jag sova för imorgon är det tääääävling ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela