everythinghorzes

Gårdagens ridpass - J,Martin.

Publicerad 2012-11-23 14:47:39 i Okategoriserat,

Glömde att skriva om gårdagens dressyr pass med JM.
 
Vi började med att göra 10 meters volter i varje hörn i skritt och det var rätt lätt sedan så fortsatte vi i trav och sedan galopp.
Han ville gärna förböja sig med nacken och förstora volten eftersom det blev jobbigt när volten va  så liten så jag fick verkligen jobba rejält och blev helt dyng svettig med 3 långärmade och 1 tjocktröja + väst.'
 
Det gick förövrigt bra förutom att när han tyckte det blev för jobbigt så bockade han men han slutade snabbt med det när jag sa till honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela