everythinghorzes

Efterlängtade Fredag !

Publicerad 2012-11-09 16:40:23 i Okategoriserat,

Äntligen är det Fredag,har varit en del läxor och prov denna veckan så det ska bli skönt att vila upp sig.
 
Har ingenting planerat denna helgen faktiskt,ikväll blir det massa bloggning och filmkväll och imorgon ska jag rida Lolis och springa efter åt. Får se om jag drar med Greta eller någon på bio ;)
 
Nu när jag har massa bloggtid får ni gärna tipsa om saker jag ska göra som t.e.x videoblogg,outfit,modetips,vinterjackor eller vad ni nu vill läsa om.
 
Vi hörs senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela