everythinghorzes

5 saker du inte visste om mig.

Publicerad 2012-11-30 16:15:08 i Okategoriserat,

*Hatar verkligen matte,det är verkligen mitt värsta ämne och jag skulle göra vad som helst för att få slippa matte,det är verkligen det värsta som finns !
 
* Jag älskar att baka & laga mat, gör det jätteofta.
 
*Tycker det är jättekul att kolla på videobloggar,så ifall du vill få mig som läsare gör mycket videobloggar ;)
 
 
*Jag gillar inte saltvatten,tycker det är kul att bada i det oså men hatar efter när man är helt saltig och har tovigt hår.
 
*Min favoriträtt är ceasarsallad,älskar verkligen det. Så sjukt gott,enda dåliga är att jag typ aldrig blir mätt på det haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela