everythinghorzes

Update.

Publicerad 2012-05-04 13:39:11 i Okategoriserat,

Hejhejhejhej,jag är hemma idag med men jag har ingen feber idag,yey.
Är riktigt förskyld och jag är trött också men förhoppningsvis så är jag bättre imorgon och kan rida på Lola.
Ska rida ut tror jag.
Haha ni ska bara veta vad jag har gjort för att bli firsk igen,jag har druckit 6 glas vatten även fast jag inte var törstig eftersom de hjälper mot förkylning.Sen har jag suttit vid vår typ fukt maskin och suttit vid den en halvtimme för att man ska andas in fuktig luft när man har förkyld.Jag har även kletat in handsprit över hela tangentbordet och slutligen bara ätit soppa.Haha jag satsar på att bi frisk ;)
Nu ska jag kolla på tv och lata mig.
/Olivia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela