everythinghorzes

Puh !

Publicerad 2012-05-11 23:03:34 i Okategoriserat,

Fullt ös om man säger så.

Direkt efter skolan så gick jag runt och letade efter en present.När jag var hemma åt jag snabbt och gick ut och sprang i en kvart.Duschade på 5 min och fixade mig snabbt.Sen skjutsade min brorsa mig till Ebba och vi fixade oss hos henne.
Och resten av kvällen har spenderats hos Josefine,gud vad kul vi hade,.Kollade på film och åt massa onyttigt ;-)♥
Nu ska jag lägga mig i soffan och chilla lite,imorgon blir de att rida Lola och ut och springa en kortis.
På kvällen får vi se vad jag hittar på,är antagligen hemma.
Har lite outfit-bilder orkar dock inte ladda upp dem så de får bli imorgon.

/Olivia


Fiina Ebba ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela