everythinghorzes

Prao.

Publicerad 2012-05-15 22:27:57 i Okategoriserat,

Imorgon ska jag som sagt praoa på arkens zoo vilket ska bli jättekul.
Dock i sävdedahlen så jag orkar inte åka buss ända dit så pappa ska skjutsa mig.
Men han ska ha ett möte på sitt kontor först så jag får åka med honom dit.
Som ni märkt har jag uppdaterat rätt bra ikväll,var jätte bloggsugen och jag hade inget att göra så de var bra :)!
Glöm inte att fråga allt som kommer upp i huvudet på frågestunden svarar på allt.
Godnatt.
/Olivia

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela