everythinghorzes

Nu blir de att rida.

Publicerad 2012-05-19 11:27:24 i Okategoriserat,

Ska ta på mig skorna och sticka iväg till Lola och rida med henne och Issa.
Antingen blir de dressyr eller uteritt lutar mest åt uteritt :))
Updaterar när jag har tid senare i eftermiddag.
Glöm inte att ställa frågor till frågestunden som avslutas imorgon!!!

/Olivia

Fick en fråga om vi hittade Greta.

Och de var Greta som sprang ifrån mig så de var jag som blev borttappad eller vad man ska säga och ja de löste sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Olivia skoglund!

Olivia Skoglund heter jag som driver denna bloggen. Jag är 12 snart 13 år gammal och bor i Göteborg. Jag rider på en ridskola vid namn Långeberga ridklubb och sköter och rider även min medryttarponny vid namn Pongo.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela